Let The Magic Begin

Welcome to Hogwarts

Selasa, 6 September 2011

CATATAN 16 OGOS: HAPPY BIRTHDAY TO ME

Dear Diary,

Tiada kata2 yang sesuai untuk menggambarkan perasaanku ketika ini. Rasa sangat gembira… sebab tarikh 16 ogos yang bermakna bagiku telah tiba. Macam x percaya yang aku kini sudah berusia 21 tahun… mungkin? XD ahahahaha… ramai yang tak percaya pasal tu, mungkin sebab aku kecil sangat (genetik.. nak komen apa lagi kan… ) . Mama telah memberiku sedikit wang untukku membeli sebiji kek bagi menyambut hari lahirku. Well… not every year we’re 21, right? Haha… perfect day! Sungguh… sebab? Aku yang sering bangun lewat ni dikejutkan seawal 4 pagi (bangun sahur… sebab bulan puasa… hehe). Jadi, papa mengajakku pergi ke Bandar Sandakan bersamanya, dan? Aku sempat membeli sebiji kek yang comel atas saranan papa… =D hahahaha… untuk pertama kalinya… papa yang pilih! Dulu, masa aku darjah 6, kakak sulungku dan suaminya yang membelikanku kek. Lama juga aku x sambut birthday, sampailah tahun 2010,  kakakku (anak keempat) dan suaminya pula yang membelikanku kek hari lahir..mungkin itulah kali pertama aku menyambut hari lahir jauh dari keluargaku. Rasa agak pelik..sebab tahun lepas aku meraikan hari lahir pada 20 ogos, sebab kesibukan kakakku. Tapi aku tetap gembira, ..errr… walaupun cuma meraikannya dengan hanya 3 ORANG sahaja (termasuk aku sendiri)… pada masa tu, best friendku yang seorang tu turut ada berama… =^^= hehehe…

Ah… aku patut melawat FBku pulak. Tapi, aku takkan mengharap apa2… sebab aku bukanlah orang dalam kategori “popular” (seperti yang dikatakan oleh salah seorang rakanku). Sangat jarang…erkkk.. mungkin sebab aku yang kurang bersosial? Opss…silap..aku memang kurang gemar bersosial…kehkehkeh. Dengan sikap begitu, ada juga segelintir dari kalangan keluarga dan rakanku sendiri yang mengata aku itu dan ini… ahahahaha… betapa peliknya diorang. Pelik sebab… tak kira berapa lama diorang dah bersamaku, tapi tetap tak pernah faham dan kenal aku. Ah.. forget abput those… hal2 yang takkan jadi penghalang kegembiraan hari nih… \(^^)/ feel freeeeee…  Pagi tadi, aku menerima mesej dari kawan lamaku yang merangkap rakan karibku dulu… owh… thanks so much, Fiah!! <3 dan juga buat kakakku… Ich liebe dich! Dua orang yang menghantarkan ucapan ikhlas dari SMS. Sehari sebelum itu, aku mendapat ucapan yang julung2 kalinya aku terima daripada fanclub di page Kuroshitsuji, tempatku bertugas menjadi admin dan memegang watak Meyrin di situ. Terima kasih buat semua admin dan fan club kami.  ^^v ahahahaha~<3

p/s:: mintak2 ada orang hadiahkan anak kucing atau patung arnab/teddy untuk aku… *squuueeezzz*

2 ulasan:

  1. Happy Birthday! Lama juga cik Lyana tak mengepost. :)

    BalasPadam
  2. hahaha... thanks so much, senior wong. time cuti, busy ckit, jadi tak dapat nak post entri. Skrg tengah mengedit entri terbaru...=D

    BalasPadam