Let The Magic Begin

Welcome to Hogwarts

Selasa, 7 Jun 2011

7 JUN 2011... MINI HALLOWEEN FOR MY FRIEND & ME...

Assallammualaikum WBT...

Adohai... akhirnya baru dapat mengupdate blog. Hahahaha... cergas walaupun tidur lebih kurang 6 jam ja... (isy3...) tapi semalam ada peristiwa yang berlaku. *sambil makan kuih masin* aa... nak citer dari awal laa... hehehe

Saya tak dapat tidur semalam... bukan sebab apa. Sudah terbiasa begitu... kehidupan yang penuh bosan dan bosan setiap hari kalau asyik menghadap benda2 yang sama... tapi doesnt matter...lol... saya sibuk menghadap satu site untuk chat ni semalam. Yeah... saya baru join chat site tu kan...lol... diorg semuanya okay...tapi tak kurang jugak yang super pervert. Saya tak layan org pervert, be honest saya jadik jahat dan kick out dorg dari list friends saya... muahahahaha~ rasain lho...

So, saya bukak laa chat site dan FB saya serentak... tetiba kawan saya ni mesej saya dari chat FB... dia bagi link. Pertama saya tak bukak lagi... sebab saya perasan ada pergerakan di sebelah kiri saya. Saya toleh... tapi perlahan-lahan... benda tu berdiri di sebelah kipas di bilik saya. Berderau darah saya... apa tidaknya, "yg itu" tengok tepat pada saya (saya yakin!)... saya buat tak nampak. Dowh...seram eee... sudahlah masa tu 2.45... nak cakap saya mengantuk pun mana ada mengantuk... saya masih fresh lagi masa tuh. Siap chat dan dengar muzik bond-Hymn lagi... then... perlahan-lahan...saya tengok lappy saya dan teruskan berchat. Tak hirau lagi dgn "yang itu" walaupun saya rasa saya dah mula rasa x sedap badan. Masa saya buka link yg kawan saya bagi tu, terkejut jugak saya bila FB tu sebenarnya..errr... mcm FB hantu. Kenapa? sebab pemilik FB tu ada 3 org kawan jer... then semuanya lahir pd 1946/7... pic dia seram giler! Tapi...dah cuba add dia jadi kawan, mmg x dapat...eee.... at the same time pulak... O.O! Muzik Hymn tu ada orang yang bercakap..sedangkan muzik tu mana ada org nyanyi pun! Saya dah cuba dengar banyak kali selepas tu tp mmg xda pun... apa yang berlaku nih???

Kawan saya tadi tu... pun dapat gangguan jugak. Dia kata ada suara berbisik betul2 di telinga dia panggil nama dia. Oh...saya hampir terlupa! O.O! Saya ada tanyakan kepadanya jugak masa dia chat dengan saya tu, apa reaksinya bila dia bukak link yg dia bagi. Dia kata dia terkejut! Saya katakan kepadanya yang kami berdua alami mini halloween... adoi... dah macam satu story yang saya pernah tengok kat TV suatu masa dulu...masa saya tadika. Kami berdua alami mini haloween plak... OMG~ OMG~

Anyway...saya rasa yang lain runs smoothly... tapi peristiwa demi peristiwa berlaku semalam juga di mana selepas gangguan paranormal tadi, saya diganggu oleh org2 "hantu" pulak... dorg cuba menyamar dan nak usha saya...ek eleh... dasar x boleh nak dipercayai... isy3... tapi saya g block dan kick out sekaligus dari friend list... bosan dengan org2 begitu... dalam beberapa tahun melibatkan diri secara pasif dalam dunia chat nih, pelik jugak saya bilangan or2 "hantu" tadi semakin bertambah. Aigoooo.... rasa nak smash jer kepala dorg tu dengan raket... eee... geram! Paling lawak bila ada diantaranya cuba membuka topik "sensitif" dan saya rasa... *blushing* saya jadik jahat dengan memarahi diorg semua dan of coz kena kick out (dorg laa..bukan saya) jadi segala2nya clean...lol... ada pulak minah menyamar jadi org korea... ceh2... macam2 ada... tapi kitorg tau dorg bukannya minah korea yg betul...hehehe... saja jer tu... nak menyamar tp g page malaysia yg rata2 or bercakap dalam bahasa melayu...napa x g international punya room? lol... nak brush up english, kat sana adalah tempat terbaik... =D ahahaha... room Malaysia tu...semuanya friendly...=) saya suka berkawan dengan diorang... sangat suka. Walaupun saya tahu mungkin ada diantara diorg yg x jujur, tapi saya  fikir yang diorg ada reason tersendiri. Saya tak boleh nak kata apa sebab saya pun undercover kat situ... lol...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan