Let The Magic Begin

Welcome to Hogwarts

Isnin, 6 Jun 2011

FB, Blog, Chat Site and Me...

Assalammualaikum WBT...

Dah berapa hari tak tulis blog...huhuhu.... rindunya dgn blog nih. Apa dah berlaku dgn saya nih? dah macam ketagih plak...lol... tak per laaa... Ini kan "DIARI SEORANG REMAJA" jadi tak kisah laa. Hehehehe... okay2... sebenarnya... *blushing* saya mahu melupakan FB buat sementara waktu dengan menyibukkan diri pada site lain. Berjaya (kononnya laa)... tapi masih lagi x boleh nak tinggalkan FB. Sebab??? Saya salah seorang admin bagi page Kuroshitsuji dan Anime Roleplay... page yang paling saya sayangi. Ah...kehidupan FB saya semakin hari jadi semakin menarik. Tapi... ce citer...

Di FB kan, mesti ramai orang yang kata "BOSANNNN!!!! FB BENGONG!!!!" ataupun "SHIT FB!!! GET LOST!!" (ya kah??) sebab kalau diikutkan FB mmg bosan. Tapi, saya yang jadi admin bagi kedua2 page tadi x rasa gelombang kebosanan tu...sebab??? mudah jer... sebab saya cuba hayati watak yg saya pegang kat situ. Di Kuro-page, saya pegang watak Meyrin...manakala di Anime Roleplay saya pegang watak Haruhi Fujioka. Hari ni saya perasan tentang sesuatu yg menarik di page kedua tuh... crossover story. Sebastian Michaelis (Kuroshitsuji) dengan watak Tamaki Suoh (Ouran High School Host Club) berebutkan Haruhi. Hahaha... menarik laa... Tamaki jeles kat Sebastian. Wahaha... adoii... tak pernah dibayangkan. Kemudian, Haruhi melawat ke Phantomhive's manor untuk mengambil coklat berkualiti yang dipesan oleh Host Club (atas arahan Kyoya Ohtori) dan makan kek Blackforest German. ARGH!!! MENARIK!!!! >///<

Saya dah request dgn admin bagi page kedua utuk tambah watak yg saya pegang kat situ.. Saya nak wujudkan watak si kembar Hitachiin pulak... sebab si pengacau dua orang nih la yang memeriahkan Host Club.Hahaha... Watak utama Tamaki dgn Haruhi dah wujud. Tapi, Kyoya-senpai pun menarik juga...mungkin dia nih...kalau Claude Faustus dari Kuroshitsuji muncul, dia akan berkawan dengannya kot?? LOL... waaaaa.... sangat2 excited!!! Di page Anime Roleplay tu jugak... saya nampak ada watak dari Death Note, Kichou wa Maid sama dan Bleach. Hehehehe... saya nak tengok...sejauh mana imaginasi saya masih berkembang. Yang jadi rakan sekerja saya...errr... ^^! semuanya junior saya. Paling tua antara diorg pun yang berumur 17 tahun. Saya senior. Hehehehe.... Tapi tak kisah laa... janji happy...dan diorang pun hormati saya.

Page pertama...Kuroshitsuji... page yang saya amat suka. Saya suka melawat kat situ...dan menghantar status juga. Kelab peminat semuanya comel2... dan saya juga ada kelab peminat. =D hahaha... disebabkan saya memegang watak orang gaji yang cuai, tapi bila berlawan sangat cermat...saya rasa... kehidupannya menarik. Saya belajar banyak perkara di situ... termasuklah belajar adab sebagai seorg maid, puteri dan sbgnya. Waaa~<3 saya suka FB!! FB bukan saja menghubungkan saya dgn org2 yang rapat dgn saya, tp FB juga menjadi medium pembelajaran. yes! FB berfungsi sepenuhnya. Hahahaha

Okay...citer sal blog. Blog nih x nak update selalu pada asalnya...saya yg tak mau. Tapi kadang2 saya rasa sunyi... dan saya tak tahu lagi nak buat macamana bila saya rasa adalah kurang sesuai menghantar SMS kepada org2 tertentu itu... saya tak mahu diorang benci saya. Itu saja.. hehehe... saya perlu biasakan diri dengan kehidupan begini...mungkin... ah! Nak buat emo plak lagi...isy3...  blog ni sebenarnya direka khas (ceh3...) untuk memenuhi keperluan saya, iaitu DIARI. Saya ni suka menulis... mmg laa..tapi sekarang semua buku nota saya tertinggal kat UPM dan saya tak tahu lagi nak buat apa. Adoii... Maka...jangan hairan kalau ada jugak luahan perasaan kat blog nih....LOL

OK... saya nak citer sal Chat site. Ahahahaha... ini best. Semalam saya baru join satu chat site...dan saya terjumpa dua org mamat nih. Diorg sangat sporting dan baik hati...Danny, dan Plutorian...itu nicks diorg... dua2 asal dari Sabah, dan saya amat bersyukur yg kedua2nya sporting habis! =D Dan saya sangat nakal...bagi nicks baru kat diorg.LOL... Plutorian senior setahun dari saya dan Danny... hehehe.... saya suka berkawan dengan diorang. Saya addicted dgn chat, sampaikan saya register kat situ dgn nicks saya yang saya pernah guna masa darjah 6 dulu. Warga Malaysia yang join chatroom Malaysian kat situ semua sporting... malam ni malam kedua saya chat dgn diorg dan saya dah mesra dgn semua org. Waaaa~<3 saya x sangka! Tapi bila join international chat punya...adoooiiii naaa.... 18SXXX keluar kat sana... saya x mau terima pun bila international bg fren request kecuali yg saya kenal dan ada jugak yg baik...=) hehehe... saya gembira jugak, saya terjumpa seorang native German yang baik kat situ... dia sudi mengajar saya. Teruknya saya... tapi...chat site mmg membantu saya menajamkan skill bahasa inggeris saya... hehehe... thanks to Danny yang sentiasa support saya... =D cute guy!

Anyway...setakat itu saja catatan saya kali nih. Ayam dah berbunyi plak...sedangkan dah dekat jam 4 pagi. Tak lama lagi terang nih...adeeiii...saya kena tidur awal...hehehe... nanti mak marah kalau saya bangun lewat (ya laa..awal lah tuh) okay...see ya.... hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan