Let The Magic Begin

Welcome to Hogwarts

Sabtu, 18 Jun 2011

~~ kerana keletihan... mencarut sekejap~~

Dear Diary,

Saya tak dapat tidur lagi... apa masalahnya nih? dah cuba baca banyak benda, tapi mata tak mahu lelap... adohai... insomnia tahap teruk!

Mak bangun awal hari nih... baru sejam tadi beliau tidur, bangun awal untuk buat kuih? Jarang nampak mak mcm nih. Mungkinkah... hmm??? mungkin... ah biar lah.

Entri kali nih pendek sangat... dah mata jadik kabur, tak tau nak tulis apa bila otak dah blank jugak. Nak baca dan taip pun, kena sepetkan mata yang memang sedia sepet... nasib baik bukan sepit. Arrrr....

Tension jugak bila baca manga start dari chapter 1 sedangkan manga tu ada 146 chapter kesemuanya... dan skrg pun x habis2 lagi... baru habiskan 20 chapter...OMG~ Saya tak sabar nak baca lagi tapi...kena rehat dulu. Mungkin saya kena bercuti sebulan dari menulis blog,. sementara waktu saja...sebab saya nak belajar. =D hahahaha

Saya rasa sedikit bengang dengan diri saya sendiri sebab sampai sekarang saya rindukan orang, saya tau saya x ada hak pun. Cesh... perasaan begini menyusahkan, be honest... saya masih simpan cita2 macam peter pan, xmau jadi orang dewasa. muahaha... jangan kutuk saya sebab bersikap mcm budak2 lagi, tapi kebenarannya, bila dah meningkat dewasa ni... saya...langsung tak faham dengan diri sendiri. Ini teruk, lebih teruk daripada gred exam yang jatuh...ataupun lebih teruk daripada STPM saya yang dapat 2.0 ja. Saya mula rasa saya nih jadi tak keruan kadang2... dan lebih teruk lagi, saya boleh fahami orang lain tapi bukan diri saya. Apa yang berlaku nih????!!!

Saya bukannya rasa menyesal...tak terlintas langsung. Cuma saya tak faham, macamana saya boleh alami perubahan drastik begini? dan sejak bila hati ais saya dah mula mencair saya pun tak sedar. ANYWAY, IT WAS VERY ANNOYING... =.=!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan